Сабдж. Так буде чесно.
На цей раз вельми швидко відремонтували мені "Домашній Інтернет" (можливо, тому, що я в їхній CRM вже заведений як скандаліст? А можливо стоїть "галочка", що "цей клієнт має впливових знайомих серед менеджерів Київстару" :))).
Як би там не було, але після реєстрації мною заявки на ремонт буквально на другий день оператор сервісного центру домовилась зі мною про час прибуття монтажника, котрий прибув без зволікань і все пофіксив. Правда, дещо дивна поломка була: джек на патчкорді немов погризений мишами - довелося наново переобтиснути патчкорд (всього-то ділов, еге ж :)). Монтажник ще зазначив, що це вельми часта причина несправностей.
Немає коментарів:
Дописати коментар