пʼятницю, 6 грудня 2013 р.

Відповідь з НКРЗІ на скаргу про шахрайство зі сторони МТС

В минулому описі вже змалював ситуацію, коли МТС нахабно та цинічно кидає своїх клієнтів на бабло. Поступаючи у повній відповідності із "понятіями" вокзальних наперсточників.
Я таки накатав скаргу в НКРЗІ. Ось її текст:
--------------------------
Національна комісія, що здійснює державне
регулювання у сфері зв’язку та інформатизації
вул. Хрещатик, буд 22, м. Київ, 01001
від: Гринчука Олега Богдановича
адреса: ____________________
Скарга
Оператором "МТС Україна" 18.10.2013 року о 16:21:07 була здійснена спроба шахрайства у вигляді несанкціонованого примусового підключення однієї із послуг GOOD’OK (короткий номер 700) на номер мого приватного мобільного телефону +380 ХХ ХХХ ХХХХ.
Несанкціоноване насильницьке підключення супроводжувалось СМСкою на вищевказаний приватний мобільний номер наступного змісту:
"Вітаємо! Мелодія [Happiness] була встановлена на 30 днів безкоштовно. По закінченню вказаного терміну сплата вартості 9 грн. за мелодію відбувається кожні 30 днів до самостійної відмови від мелодії. (Відмова - END00130356 у СМС на 700)".
В цивілізованих країнах існує маркетинговий прийом, відомий під назвою методу «opt-out», але він не передбачає безумовне стягнення будь-яких коштів, а являє собою примусову розсилку реклами аж до моменту явної відписки від неї. При цьому оператори цивілізованих країн світу з великою обережністю використовують цей прийом, оскільки існує небезпека різкого зниження рівня лояльності своїх клієнтів, котрі вважають таку методу неприпустимою.
Оператору "МТС Україна", як видно, цивілізовані форми роботи з абонентами невідомі. Весь розрахунок йде на те, що людина за кілька десятків гривень не буде нікуди скаржитись. Але ж шахрайство з мільйонами абонентів таким чином поповнює касу оператора на величезну суму!
В даному контексті стають також зрозумілими причини, по котрих маса абонентів "МТС Україна" (зокрема моя старенька теща, моб. ном. +380 ХХ ХХХ ХХХХ) регулярно скаржаться на незрозуміле щезання грошей із персонального рахунку.
Підсумовуючи дану скаргу, прошу поважну структуру, якою є НКРЗ, створити комісію для:
А) вияснення справжньої кількості абонентів "МТС Україна" (особливо серед неповнолітніх та старших людей, далеких від розуміння цих напівшахрайських та відверто шахрайських методів), котрі фінансово постраждали від подібних аморальних дій оператора "МТС Україна" (несанкціоноване підключення абонентам різного роду VAS-послуг),
Б) публічне оприлюднення інформації про шахрайські методи "МТС Україна", зобов’язання керівництва "МТС Україна" принести вибачення постраждалим абонентам та компенсувати заподіяну матеріальну шкоду,
В) накладання на оператора "МТС Україна" фінансового стягнення у вигляді покарання за шахрайські дії по відношенню до своїх абонентів.
22.10.2013                                                                     ______________ /О. Гринчук/
-----------------------------------------
І вчора отримав офіційну відповідь від НКРЗІ на 1,5-х сторінках А4 (див. клікабельну скан-копію зліва. Я просто 1,5 сторінки А4 склеїв в один малюнок). Я цю відповідь ще детально не вивчав, проте перше враження після прочитаного склалося наступне:
  • "МТС Україна" однозначно порушує кілька статей законодавства України.
  • Але ще більше фактів явного шахрайство ОПСОСи вдало маскують під спеціально пролобоване ними законодавство: наприклад, неможливість надати дані про шахрайство у зв'язку з тим, що для pre-paid абонентів не ведуться журнали надання VAS-послуг, на яких, власне, масово і крадуться гроші.
  • Як наслідок з попереднього пункту, у контрактних абонентів "МТС Україна" краде грошей значно менше, ніж у pre-paid'них.
  • Чи не єдиний дієвий механізм побороти це відверте злодійство - це написання колективної скарги в мєнтуру про шахрайство. Бо одиничну скаргу мєнти не приймуть - занадто мала сума шахрайства (десятки, максимум сотні грн.)
Якщо знайдуться правники - вельми радий буду почути фаховий коментар.

Немає коментарів: