неділю, 18 липня 2010 р.

О 5-00 завтрашнього ранку виїжджаємо всією сім'єю на Шацькі озера

Сабдж. На відпочинок, ага. Конкретно на Пісочне озеро. Своїм "танком". Якщо Божа воля, то повернемось ввечері в п'ятницю 23-го липня. Як завжди, планую після повернення намалювати якийсь звіт з фотками. Наразі мене цікавить точна інформація щодо газових (пропан) заправок в околицях Шацька. Ніби-то, кажуть друзі, є одна на виїзді з міста в напрямку санаторію "Лісова Пісня". Але її ще слід буде відшукати.
Трохи посперечалися з дружиною, яка є категорично проти того, щоби я в дорогу брав із собою певні засоби самозахисту. (Справа в тому, що там досить цікава дорога від Любомля до Шацька - практично все через ліс. Біля 40-ка км. І десь в Інтернеті я зустрічав, що на тому шматку траси мали місце пограбування мирних автотуристів). То я вже й не сперечався, а замовк :). Бо сперечатися ради самої суперечки - це дебілізм, зовсім не гідний мужчини. Я просто тупо візьму що вважатиму за потрібне, та й по всьому. До того ж я ще не вирішив які саме засоби взяти (серед всього їх розмаїття 8-). І в будь-якому випадку дай-то Бог, щоби нічого з того не знадобилося.
Тобто, з 23-00 сьогоднішнього вечора і аж десь до 23-00 п'ятниці (23-го липня) ні читати, ні відповідати на e-mail'и не буду. Мобільно буду обмежено доступний (не завжди тягатиму мобіл із собою. Так що краще писати SMS. Тоді після прочитання може й відгукнусь :)).

1 коментар:

Олег Гринчук сказав...

Повернулись, ага. Чудово відпочили. Просто чудово. Звіт з фотками і "на водками" буде пізніше. Зараз бахну 200 і посплю, бо з 3-20 ранку на ногах (з них 4 години за кермом і практично весь час в очі світило сонце. Достало).