суботу, 24 липня 2010 р.

Сьогодні іменини (День Ангела) у всіх Ольг

Сабдж. Тож хочу привітати всіх Ольг (а поміж них, особливо, свою дружину :)) з їхнім святом, побажати здоров'я, кохання, гармонії та здійснення мрій. І бути далеко лагіднішими, аніж свого часу була княгиня Ольга (до речі, кажуть, що імовірно саме сьогодні їй виповнюється 1120 років з її дня народження :)
***
Рано-вранці, до схід сонця
Ангел стукав у віконце
І сказав мені новину,
Що у тебе іменини!
***
Ти вір в життя і будь собою.
Хай час летить собі, а ти,
Як сонце ранньою весною,
Цвіти проміння золотим.
І хай в очах твоїх відкритих
Нестримна молодість буя,
І хай несе тебе по світу
Життя бурхлива течія.
І завжди ангел-хоронитель
Тебе боронить від біди,
Ти просто вмій життю радіти
Й по ньому з усмішкою йди!
***
Хай Ангел-Хранитель вночі
Запалить тобі три свічі...
Перша свіча - за любов:
Даруй її знов і знов.
Друга - за доброту,
правду і прямоту...
Третя свіча - оберіг
Від всіх негараздів і лих.

2 коментарі:

Олег Гринчук сказав...

Не хотів окремо виносити в статтю, бо сьогодні нарівні з життєрадісною подією в мене стоїть і подія сумна (як, фактично, для дуалістів, до котрих, тим не менше, я себе не відношу, і все в житті/Всесвіті йде поряд: сумне/веселе, чорне/біле, верх/низ,...).
Сьогодні річниця смерті моєї мами :(. Вічная їй пам'ять і царство небесне. Мама сильно вимучилась (і всі рідні біля неї) за останні роки перед кінцем життєвого шляху. Але і мама, і всі наші рідні/близькі чесно й до кінця пронесли свій хрест.

Олег Гринчук сказав...

Мдя... "Праздничек блыснул..." /(С) із кінофільму "Калина красная"/ :)