середу, 27 квітня 2011 р.

Спроба ДАІшників "розвести" мене "на бабло"

В суботу перед Великоднем зупинили мене ДАІшники серед білого дня біля Кентавра/Доки-Піцци на Набережній. І почали втирати, що я грубо порушив ПДР, не надавши одній із машин право першочергового переїзду перехрестя.
Я ж категорично заперечував це безглузде звинувачення, посилаючись на те, що нічого не порушував, а право першочергового проїзду тій машині не надав, тому що вона сама поїхала на червоне світло. Реально так і було!
Натомість мені було запропоновано для перегляду запис на відеореєстраторі, ніби-то на підтвердження правоти інспекторів ДАІ. Мені ж після цього захотілося сміятися, бо там окрім дерев та червоного світла світлофора щось інше побачити було неможливо :). І я відразу запропонував інспекторам складати на мене протокол. Попередивши, що категорично заперечуватиму всі їхні звинувачення. І з ентузіазмом висловив готовність розбиратися в суді.
Інспектор спочатку перепитав мене "а чого Ви такий нєрвний?", а потім віддав документи (тех. паспорт та посвідчення водія) і сказав, що "не буде сьогодні складати на мене протокол, бо завтра велике свято. Але наступного разу обов'язково складе" :))). Ну то я подякував, попрощався і пішов собі до свого авто :).

Немає коментарів: