суботу, 23 квітня 2011 р.

Ну, мені вже ввірвався терпець із послугами КиївСтару. Прощаюся з ним назавжди

Це вже пряме кидалово.
Суть справи:
Маю КиївСтарівський номер вже 9 років. Контрактне підключення.
19.04.2011 вночі був відключений за перших кілька копійок "мінусів".
Вчора десь в 11-20 я погасив шалений загальний борг в півтори гривні (перевів з банкомату 11 грн.. Т.ч. на рахунку появилося десь 9,50 грн.). Але ніхто мене назад понині так і не включив. 
Ну, добре. Хочуть, щоби було мінімум 10 грн. Але ж абонплату (50 коп./доба) крохобори з КСу справно продовжують стягувати! Уявляте?! Нахабно стягують гроші  попри апріорну неможливість скористатися послугами!!!
І т.ч., будучи впевненим, що в мене жодного боргу перед КСом нема, я не зміг оперативно попередити брата про відправлену маршруткою "Рівне-Клевань" передачу (дві пасочки передав для брата з батьком і хотів назвати брату час відправлення та номер маршрутки, щоби він вийшов їй на зустріч). Слава Богу, що вдалося швидко приїхати додому і зателефонувати з домашнього телефону...
То це стало останньою соломиною, і я вирішив послати КС подалі. Тим більше, що мої друзі переводяться з КСу в Еріксон, а КС вже давно не національний оператор, а якісь москалі. Ну то нехай собі з ними й спілкуються.
При спробі звернення голосом по службовому номеру 466 у відповідь я отримав "робобабу в циклі". Російською мовою. Типу "как только освободітса опєратор, он сразу Вам отвєтіт". І далі знову галіма реклама і пропозиції щось там натискати... То після 2-х хвилин такого монологу я плюнув і поклав трубу.
Ось внизу мій запит до контакт-центру КСу, і їхня відповідь. Ще й рекламу не посоромилися впарити...
------------------------------------------------------------------------
Отправлено: 23.04.2011 14:22:06

Доброго дня.
Чому в мене понині заблокована можливість здійснювати вихідні дзвінки, хоча я ще вчора вранці поповнив рахунок? Та й сума боргу була шалена - аж 1,50 грн.



23 квітня 2011 р. 14:33 SelfCare <SelfCare@kyivstar.net> написав:
Доброго дня, Олегу!
Дякуємо Вам за звернення!
Детально перевіривши інформацію за Вашим абонентським номером, підтверджуємо, що 19.04.2011 р. о 00:40 послуги вихідної телефонії були відключені. Дана ситуація пов’язана з тим, що рахунку залишилася сума, нижча від порогу відключення (0,00 грн). В такому випадку для подальшого користування зв’язком потрібно повністю погасити заборгованість та внести авансовий платіж на суму більше 10-ти гривень.
Будь ласка, зверніть увагу! Після внесення оплати на рахунок послуги телефонії підключаються протягом орієнтовно 20-30 хвилин. 
Замовляйте «Пакет 50, 100 або 300 SMS» і економте на SMS-листуванні!
Ми пропонуємо Вам
·                    50 SMS – всього по  25 коп., вартість пакета – 12,75 грн, 
·                    100 SMS – по 21 коп., вартість пакета – 21,25 грн,
·                    або цілих 300 SMS – по 18 коп., вартість пакета – 53,13 грн.
Економія очевидна, адже для користувачів «Пакета 50, 100 або 300 SMS» SMS-повідомлення коштує до 2-х разів дешевше стандартного тарифу у Вашому тарифному плані (41 коп.)!
Пакетні повідомлення можна надсилати на номери усіх операторів мобільного зв'язку України. 
Підключайте свій «Пакет 50, 100 або 300 SMS» за номером 477*91 (безкоштовно з мобільного «Київстар») або в розділі «Послуги і акції» системи «Мій Київстар» (www.my.kyivstar.ua)!
Подарунок! Ми даруємо Вам SMS-BOX «Усі свята», де Ви знайдете море SMS-привітань, дотепних розіграшів та приколів і дізнаєтеся, що привід для святкування є щодня! Заходьте за посиланням http://www.games.djuice.ua/djuice/a/game/12948/  та натискайте «Скачати». 
Щоб завантажити безкоштовний SMS-BOX «Усі свята» за посиланням, що надійде в SMS, змініть точку доступу в телефоні на wap.kyivstar.net. При завантаженні оплачується лише WAP-трафік згідно до умов Вашого поточного тарифного плану.
Чтобы загрузить рисунки, щелкните правой кнопкой мыши. Автоматическая загрузка рисунка из Интернета в Outlook была отменена в целях защиты конфиденциальности личных данных.
З найкращими побажаннями,
Центр Обслуговування компанії «Київстар»
Будь ласка, не друкуйте цей лист, якщо без цього можна обійтись. «Київстар» – за збереження природних ресурсів!
Пожалуйста, не печатайте данное письмо, если в этом нет необходимости. «Киевстар» – за сохранение природных ресурсов!



Немає коментарів: