понеділок, 9 липня 2012 р.

Знову шахрайство зі сторони Київстару :(. Як мені вже остогидло все це жульйо :(((

Мітка повинна бути "непрофесійність", звичайно...

Нещодавно стикнувся із явним мухлюванням GPRS/WAP-трафіком (замість дешевого GPRS-трафіку, котрий входить в різні тарифні пакети, ці засранці втіхаря, без будь-якого попередження, встановлюють в настройки телефонів автоматичне переключення клієнтів на дорогущий WAP-трафік, вартістю 16 грн/МБ). А сьогодні виявив ще один мухляж.
І відправив в службу підтримки КиївСтару скаргу наступного змісту:
"Я вчергове обурений.
Кілька днів тому перевів дружині 100 бонусів на її номер +38 067 ХХХ ХХ ХХ, з тим, щоби вона мала змогу з Туреччини (де вона перебуває на відпочинку) написати мені СМС.
І виявилося, що ці бонуси в роумінгу не діють.
Пробачте, але де явно написано на вашому сайті, що бонуси в роумінгу не дійсні? Я там цього не знайшов.
Прошу повернути мені назад на мій рахунок перераховані 100 бонусів. Інакше вважатиму це за звичайне шахрайство зі всіма наслідками.
Якби я знав, що бонуси не діють в роумінгу, я би їх і не перераховував."

-----
Додано в 13:07 ЕЕТ:
Похвальна оперативність відповіді. В двох словах: "сюрпрайз-сюрпрайз!!! Ага, ми вас розвели на бабки і не будемо їх повертати. Але, щоби Вам було легше, ми зара напишемо на нашому сайті, що бонуси не функціонують в роумінгу".
Ось оригінал відповіді:
----------------------original letter-------------------------------
Спасибі Вам  за звернення!
Нажаль, заявки на перерахування бонусів з особового рахунку «Домашнього Інтернету» на мобільний виконуються без можливості анулювання /скасування здійсненої операції.
В той же час, ми високо цінуємо Вашу увагу до матеріалів, які розміщуються на офіційному сайті компанії «Київстар» www.kyivstar.ua!
Інформація про виявлену Вами невідповідність була негайно повідомлена фахівцям, відповідальним за розвиток і підтримку офіційного сайту компанії.
Дякуємо Вам за розуміння і сподіваємося на подальшу співпрацю!
-----------------------------------------------------------------

5 коментарів:

Олег Гринчук сказав...

Поясню, що я мав наувазі під шахрайською підміною дешевого GPRS-трафіку дорогим WAP-трафіком.

Мій службовий мобільний телефонний номер належить до корпорації і підключений на тариф "Бізнес-80".
Зокрема цей тариф передбачає щомісячних 200 МБ Інтернет-трафіку (GPRS/EDGE).
Але місяць тому прийшов якийсь шалений рахунок.
Після вивчення подробиць я побачив, що левину долю трафіку складає не GPRS/EDGE-, а WAP-трафік, котрий тарифікується окремо і є жахливо дорогим (1 МБ = 16 грн).
Як це відбувалося - я по роздруківці побачив, що найчастіше WAP-трафік вилазив наступним чином:
в ході однієї GPRS/Egde-сесії (наприклад, читаю собі на мобілі онлайн-сторінки і гортаю їх) інколи довго не відбувається перегортання свіжого тексту. Типу, сесія чи-то заморожується, чи-то взагалі рветься. Проте через 1-2 хвилини гортання сторінок відновлюється, але вже не через GPRS/Edge, а через WAP-сесію! Це дуже добре видно на роздруківці сеансів роботи (пара-трійка КБ "нормального" Інтернет-трафіку, 1-2 хвилини пауза, а далі йде WAP-трафік).

Implicit-переключення з одного виду трафіку на інший без будь-якого попередження - це один із видів лохорозводу зі сторони Київстару. Я один "влетів" на цьому в 100 грн. за один місяць! Уявіть собі масштаби шахрайства!

Руслан сказав...

Сучари жопою чують запах горілої землі під ногами - і качають бабло, поки можна!

Олег Гринчук сказав...

Горіти їм усім вічно в пеклі, скотам захланним! Вони не розуміють, що своєю жадібністю копають яму своїм власним невинним нащадкам: дітям та внукам.

Олег Гринчук сказав...

Свіжа інфа від "тих хто в темі": шахраювати КиївСтар примушують акціонери (ага! москалі з вимпєлкому), вимагаючи нереальних прибутків.
Так що робіть висновки. Втім, які ж тут висновки робити... на безальтернативній основі :(. Хіба один - якомога менше користуватися послугами опсосів. А тим, хто як правило знаходиться в місті, варто подумати про УКВ-радіостанцію . Повна шара по OPEX!

Олег Гринчук сказав...

За станом на сьогодні нічого на сайті Київстару не змінилося.
Інформація про те, що бонуси в роумінгу не дійсні, як і раніше відсутня. Що є прямим обманом клієнтів і підставою звернення в суд з причини недобросовісної реклами.