вівторок, 24 липня 2012 р.

Спецслужби почнуть прослуховувати скайп

Хтось ніби сумнівався, що до цього йдеться... Я там відразу прокоментував дану новину:

"Ну ось і черговий п..ць. Що й потрібно було довести.
Хтось сумнівався, що Оруелл був правий? Ця цивілізація зжере сама себе ще швидше, ніж можна було сподіватися.
Tor-network - ось тимчасова таблєтка антибіотику, як пеніцилін. Але вона не є засобом від суїцидних намагань лідарастичної цивілізації Мамони."

А взагалі процитую обмін думками в недавній переписці із старим добрим знайомим:
- А в європах мабуть вже років із 10-15, як і в колишньому совку, повним ходом шириться всеоб'ємна конкретна підміна понять. І хоча я й гоню від себе всякі параноїдальні теорії всесвітніх змов, але чим далі тим більше створюється враження, що вся новітня світова історія - це таки реалізація якогось диявольського плану.

- Ты не один. Я давно  просто  вижу что Мир упрямо сворачивают в интересную сторону "золотого века", причем в его довольно радикальном понимании... Человечество   расплодилось  немеряно  и  стало  напоминать  тараканов которые всем надоели - так что "чистка" будет масштабная и быстрая... "Эпоха  Империй"  времен 19-20 века уже не вернется, но будут другие механизмы  и  формы  порабощения,  причем  хорошо прикрытого иллюзиями свободы...

- Таки реалізація плану про "золотий мільярд"?

- Да. Причем я сам последнее время его ярый сторонник :). Особенно  когда  поездил  по  стране  и посмотрел сколько у нас просто лишнего тупого народа болтается... И я не уверен что в "мильярд" будут отбирать только по богатству. Принципы  будут  другие...
Я уверен что богатые сторонники "золотого миллиарда" сами не понимают что станут пушечным  мясом, ведь  90%  из них сами ничего не заработали, и не тянут  на  роль  "лучших  из  людей"...  а  Миром  правят не богатые, а "нечто" (некто), кто   стоит   гораздо  выше  меркантильных  интересов потребления.

Немає коментарів: