середу, 18 липня 2012 р.

Інфа із TeleGeography

Я вже багато років підписаний на TeleGeography Feed, і періодично отримую звідти по e-mail всякі цікаві статистичні речі. Ну от, зокрема, наступну інформацію:
Потреба в сумарній смузі пропускання інтернаціональних каналів передачі даних за 2011 рік виросла на 45%. Всього за період 2007-2011 потреба зростала на 57% щорічно. А, виявляється, рекордним за потребами був "кризовий" 2008 рік - 70% ріст потреб.
Цікавим там є й графік розподілу потреб по регіонах планети.
А ще на сайті цікавим є розділ всяких телекомівських карт (одного разу я по пошті навіть отримав справжню глянцеву карту міжнародних лінків, формату А0. Вартістю, здається, 150 фунтів стерлінгів! Тішився нею якийсь час, а потім комусь подарував, бо не мав куди в себе повісити).

2 коментарі:

EOLIZER сказав...

Ого! Хто б міг подумати, що в мене в кабінеті на стіні висить аж 150 фунтів стерлінгів! :) Дякую, дякую!

Олег Гринчук сказав...

Та стопудово!
Мені прийшла така "сигнальна" (із перших 1-2 сотні екземплярів для реклами TeleGeography) карта десь із 2 роки тому (тупо написав "бажаю карту" і мені її прислали по пошті на шару).