пʼятницю, 17 квітня 2009 р.

Короткий виїзд на рибалку зі спінінгом. І не тільки.

Їздив сьогодні по домашніх справах до тещі в село (село називається Суськ).
Але перед тим, як зайти, власне, до хати, вирішив хоч протягом кількох годинок пройтися (всеодно це було по дорозі) понад річкою зі спінінгом (будинок тещі майже над рікою Горинь стоїть). Взяв ще й фотяка, то вийшла якась така-сяка фотосесія.
Не піймав майже нічого. "Майже" - це значить, що підчепив на трійник з дна якогось старезного "телевізора" (так в нашій місцевості називають сітку, плетену з "нульовки" волосіні, натягнуту на рамку розміром приблизно 1,5 х 1,5 метри. Верх рамки - дерев'яний, низ - металевий прут, щоби низ тягнуло на дно), а в тій зігнилій сітці була жива плітка грамів на 80-100 :). Тещина киця була рада :).
Ну а нижче вашій увазі пропонується сама фотосесія з короткими каментами.
Упс... забув. Район, в якому я сьогодні бродив - осьдечки. Власне ходив понад зображеним відрізком річки (лівим берегом) відразу на північ від селища міського типу Оржів.

Це, тіпо, я щойно вийшов за Оржів на луг, через котрий слід перейти, щоби добратися до будинку тещі в село Суськ. Але я пішов фактично по периметру лугу з правої сторони, котра являє собою дамбу. Тобто, по одну сторону дамби - луг, по другу - річка Горинь.
Ну а тут (і на наступних фотках також) я вже "оттопирююсь" зі спінінгом :). І вряди-годи клацаю "мильницею".



На крайній правій фотці з двох останніх сфоткано моє старе-престаре рибальське місце (отам між деревами). Десь із року, певно, 1987 я там досить успішно ловив лящі, коропи, головні, марени та щуки. Сама найбільша рибина, зловлена там, - головень вагою 4 кг.
А тут хтось викопав копанку. Можливо це просто пожежна водойма, але нафіга вона там, за 50 метрів від річки.. Одним словом загадка.
Обійстя моєї тещі (білий двоповерховий будинок) зі зруйнованою халабудою на передньому плані, яка в свої кращі часи була колись сіновалом. Ех... Якби той сіновал вмів говорити, скільки б він розповів про сільських парубків з дівками! :))). Зверніть ще уваги на водонапірну башту з лелечим гніздом. Тому гнізду вже не пам'ятаю скільки років. І кожного року там селяться лелеки та виводять потомство. Фотка поруч і дві наступні - сільський краєвид (зі всіма "прєлєстями" :), котрий відкривається з присадибної ділянки.

Ну а наступна серія - мисливські трофеї мого покійного тестя (вічная йому пам'ять. Винятковою людиною був Дмитро Львович Литвинов. Далеко не ординарною та не звичайною). Вірніше залишки його трофеїв. Дещо було забрано мною з дружиною, дещо продано тещею. До речі, якщо хтось зацікавиться - на продаж ще є роги оленя, котрі по своїм параметрам "тягнуть" на золоту медаль будь-якої міжнародної виставки мисливських трофеїв. Я їх сфоткав також (перша та друга фотки з наступної серії).

Наступні дві фотки - також роги оленя. Трішки менш цінні. Але цінною там є сама художня дошка. Ще влітку минулого року знайомі специ казали, що її ціна - як мінімум 100 баксів.

Ну а далі просто обстановка кімнат. З іншими трофеями, стильними картинами, фотопанно та фотографіями покійного тестя, його батька та брата.



Класна СВДшка в руках у тестя (на картині). Тоді ще вона тільки-тільки почала поступати до війська. Місце - Асканія Нова. Якраз тоді там проходив регулярний промисловий відстріл поголів'я оленів.

Наступні дві фотки - оригінальна люстра в зальній кімнаті (просто з двох ракурсів сфоткана). Матеріал - роги з лані.



Хух... Втомився. Одним словом enjoy, my friends :).

1 коментар:

Анонім сказав...

У вас тут хороші статті! Якщо хтось тут шукає позику для придбання житла чи інші потреби у фінансуванні,
Я хочу, щоб ви зв’язалися з паном Бенджаміном за телефоном 247officedept@gmail.com Також за додатком Whats-App 1-989-394-3740 Коли мене познайомили з паном Бенджаміном, я виходив на ринок як перший покупець. Звичайно, мої потреби були дещо іншими, і у мене було безліч запитань. Перш ніж він надіслав мені мій лист попереднього схвалення, він зателефонував поговорити зі мною про те, що це означає і що може змінитися. Він зробив мене доступним майже будь-якої години за допомогою електронної пошти та текстових повідомлень. Він був дуже чуйним та обізнаним. Він також дуже прямий. Я пояснив йому, які були мої очікування щодо часу закриття та інших деталей. Він сказав, що виправдає ці очікування, але перевершив їх. Я так швидко закрив ріелтора, і продавець, звичайно, був у захваті від цього. Але як покупець я оцінив, що я пройшов через процес пропозиції позики пана Бенджаміна. Від попереднього затвердження до закриття - подорож була такою безшовною, і я вважаю себе щасливчиком, бо чув історії жахів. Я рекомендую його всім, хто шукає позику. Все оброблялося в електронному вигляді доцільно та надійно