суботу, 10 квітня 2010 р.

Найщиріші співчуття від мене та моєї сім"ї польському народу та сім'ям загиблих :(((

У зв’язку з непоправною втратою я та моя сім'я висловлюємо щиру скорботу та співчуття рідним та близьким загиблих у цій страшній авіакатастрофі, усім, хто їх знав та шанував.
Разом зі всім польським народом глибоко сумуємо з приводу загибелі його вищого політичного та військового керівництва.
Ми завжди пам'ятатимемо покійного пана Президента Польщі як людину, котра зробила неймовірно багато для порозуміння та дружби між Народами Польщі та України.
Царство Небесне та вічная пам'ять всім загиблим.

1 коментар:

Олег Гринчук сказав...

До речі, відразу після цієї трагедії я послав слова співчуття в консульство Польської республіки у Луцьку. І через 2 дні прийшла мені відповідь-подяка за підтримку в цю лиху годину від пана Томаша Яніка, Генерального Консула РП в Луцьку. Ось такого змісту:
"Генеральне Консульство Республіки Польща в Луцьку дякує Вам за надіслані слова співчуття та виявлення солідарності з Польським Народом перед лицем трагічної авіакатастрофи під Смоленськом.
Ваша підтримка у цей важкий час має для нас особливо істотне значення."