пʼятницю, 30 квітня 2010 р.

День народження моєї Олі :)

Зі всіма наслідками, ага 8-)
Зараз самі приємні з них почнуться - до ресторації йдемо в "зірковому складі" (самі приємні та перевірені старі сімейні друзі). Вирішили вдома для гостей нічого не робити, бо облом-с. Шкода трохи, що алкоголю не вживатиму - дієта :-/. Ну, хіба чисто символічно 10 крапель 8-)
Що подарували з Андрійком мамі? - Мангал та 6 шомпурів по 60 см. Ну і квіти, звичайно. З присадибної ділянки 8-). Все, окрім квітів, з неіржавіючої сталі. В хазяйстві така річ безперечно знадобиться. Всім.

1 коментар:

Олег Гринчук сказав...

Все було супер, за винятком одного моменту.
Хай мене поранять, але під кінець забави хтось, хм..., "неправильно на мою Олю подивився". І я знаю хто. І знаю не лише я. Не змовляючись 4 абсолютно різні людини сказали те саме, підтвердивши моє припущення.
Мораль сєй басні такова: не легковажте "поганим оком"! Вразливість від нього особливо характерна людям, в котрих відсутній будь-який "захист від цинізму". Вони думають, що будь-хто повинен розціловувати їх, адже "вони ж такі класні. Нікому зла не вчинили, а лишень добро". Так ЙУХ то там!
Одним словом, добре, що все закінчилося саме так (всі живі й здорові).