понеділок, 20 вересня 2010 р.

Виїзд по польські гриби в Суські ліси

Вчора здійснили "танком" сабдж: моя ненаглядна Ольга, синочок Андрійко, кума Люда, теща і я в якості кучера :). Отримали море задоволення/позитивних емоцій, до повного угару надихалися лісовим киснем і ще й зовсім немало грибочків привезли. А ще я відкрив для себе (виключно завдяки кумі Люді) виняткові смакові властивості гриба, котрого ніколи в життю ми не брали і навіть не звертали на нього увагу. А саме гриба-зонтика.
Виявляється, шапки цього гриба, почищені від "лусочок" (несильно пошкрябані ножем), помиті, посолені, посипані чорним меленим перцем і посмажені на смальці - виняткова смакота! Декому на смак дана страва нагадує свіжину-свинину, декому - куряче м'ясо, а мені вона представилась у вигляді прекрасної закуски до горілки. І не лише нагадала, а була й протестована. Результат стопудово підтвердив всі очікування :). Тепер в жодному разі не ігноруватиму ці грибочки.
Нижче - кілька фоток. Перша - півтора відра польських грибочків, котрі ми пересипали з наших з сином відер в спеціальний кошичок, придбаний Ольгою давно якраз для походів в ліс (кума Люда з тещею також знайшли десь по відру, причому теща віддала свої гриби кумі). Друга фотка - Ольга готує мені закусь із шляпок грибів-зонтиків :). Останні дві фотки - з облаштованого джерельця села Грабів, до котрого ми дорогою заїхали набрати водички додому, коли вже поверталися із Суська на Рівне.

Немає коментарів: