середу, 23 травня 2012 р.

Синок вчергове порадував своїх батьків :)

Написав річну контрольну на 12 балів. І математику, і письмо (власне, за письмо не ставили оцінку, а просто усно повідомили, що написано бездоганно). Хоча на "тренувальних" контрольних роботах кілька днів тому послідовно отримував 8 та 7 балів (з математики). І дитина вельми від цього переживала (мало не до психологічного блоку), аж допоки спокійно батьки їй все не пояснили. Каменем спотикання для нього було віднімання 9 та 8 від двозначного числа. Не розуміла дитина як це робити, допоки в справу не втрутився тато-математик 8-).
Як виявилося, цілком достатньо було нашому Андрійку пояснити, що найкраще віднімати 9 шляхом віднімання 10, а потім прибавляння одиниці до отриманого результату. Синок відразу це зрозумів і навіть сам проекстраполював на віднімання 8 та 7 :).
Я поцікавився а як же ж їм в школі пояснювали цю дію, що він ніяк не міг зрозуміти. І почув наступне. Для прикладу, якщо від 14 слід відняти 9, то:
  • 9-ка розбивається на доданки 4 та 5
  • від 14 віднімається 4 (отримується проміжний результат - 10)
  • від 10 віднімається 5 (і отримується кінцевий результат - 5)
Ну, мені стало моторошно трохи від такої методики... я, напевно, і сам би не відразу придумав такий спосіб.

Немає коментарів: