пʼятницю, 25 травня 2012 р.

Не думав, що доведеться писати про цю компанію в негативному плані

Але "Платон мені друг, проте істина дорожче!" /(С)/
Суть проблеми викладена нижче.
Я вже 4-й місяць користуюся послугою "Домашній Інтернет" від КиївСтару. І все, ніби, було нормально. Правда, швидкість доступу до Інтернету ніколи не співпадала із заявленою (заявлена - 80 Мбіт/с, але ніколи не було більше 41 Мбіт/сек), але то для мене некритично.
17.05.2012 в мене пропав доступ до Інтернету. Ні з того, ні з цього взяв і пропав. Через годину я звернувся в контакт-центр за номером 460. Неприємно вразило те, що при цьому мені довелося біля 4 хвилин вислуховувати різну лабуду, аж допоки "робобаба" з'єднала мене із живою людиною, котрій я відрапортував про проблему і на протязі десь 2 хв. проводив з нею попередню локалізацію. В результаті виявилося, що десь по трасі щез фізичний конект. Дівчина-чергова відкрила кейс і пообіцяла вирішити дану проблему до вівторка 22 травня (5 днів, бо 17-е - це був четвер). Ну, та Бог із ним. Правда, мене здивувало те, що гроші за відсутній сервіс (за словами цієї дівчини) з мене таки зніматимуть..
В понеділок мені передзвонила якась інша баришня, я їй повторив суть проблеми. Баришня сказала "ага... я Вам передзвоню". І таки передзвонила в районі обіду, запитавши, чи в 15-00 я буду вдома. Я їй пояснив, що вдома буваю лише до 08-15 зранку та з 18-30 вечора, оскільки також маю роботу. І що коли мені підключали "Домашній Інтернет", то ми чудово домовилися з хлопцями-монтерами про вечірній час, і це не викликало в них жодних незручностей. Баришня сказала "ОК", і відбилася.
З вівторка мені регулярно почали:
а) дзвонити чергові баришні і запитувати чи буду я вдома між 12-00 та 16-00 (охреніти, еге ж?),
б) а також йти СМСки з радісним повідомленням: "З технічних причин вирішення Вашої проблеми переноситься на __ днів".
Одночасно я затіяв переписку у формі зворотнього зв'язку на сайті "Мій КиївСтар". Відповіді звідти не відрізнялися розмаїттям, а всі як одна стверджували, що "відповідальні працівники зі всіх сил намагаються вирішити Вашу проблему". Еге ж... намагаються так сильно, що (сьогодні вже 25-е травня) за 8 днів (і я гарантую, що як мінімум до понеділка нічого й не зміниться) ніхто навіть не зволив підійти до мого під'їзду і подивитися на комутатор, до котрого підключена моя квартира :). Може там порт згорів! Чи патчкорд хтось вирвав "із м'ясом"!
Одним словом, я прекрасно розумію, що основна проблема полягає в тому, що КиївСтар давно почав "оптимізувати затрати". Монтери/інженери в нього на аутсорсингу. І їх катастрофічно не вистачає. А взяти на підряд більшу їх кількість не дозволяє жлобство. Нехай краще страждає сервіс.
Ну то сьогодні мені терпець вже ввірвався і я написав відповідь наступного змісту:
---------------------
> Підтверджуємо, що на даний час Ваше питання перебуває на розгляді відповідальних співробітників. Ми високо цінуємо Вашу зацікавленість у використанні якісних послуг зв'язку нашої компанії і розуміємо важливість оперативного вирішення Вашого питання. Разом з тим, ми змушені повідомити, що на сьогоднішній день орієнтовний термін налагодження роботи послуги «Домашній Інтернет» за Вашою адресою перенесений на 18:00 28.05.2012 р.

Це вже навіть не смішно.
Про яку "якість послуг", про "роботу" яких "відповідальних працівників" ви мелете, якщо за майже 10 днів ніхто не зволив навіть підійти подивитися на той комутатор, до котрого під'єднана моя квартира?
Але я таки дочекаюся чим завершиться цей цирк.
І паралельно пишу розлогого листа на пана І. Литовченка. Гадаю, що пан Литовченко мене вислухає, і лист піде "по інстанціям", бо він буде конструктивним. З об'єктивним аналізом відповідних нинішніх ваших бізнес-процесів Service Assurance та Work Order.
Копія даного листа поїде ще в 2-3 онлайнових спеціалізованих видання типу "Телекомера" та моєму хорошому знайомому, телко-аналітику та журналісту Роману Химичу. Нехай і Роман використає цю інформацію в своїх дослідженнях на тему деградації _в_Києві_ (в регіонах ситуація ще не настільки безнадійна) рівня сервісу "Домашній Інтернет" від КиївСтару.
Я не скандаліст, проте брехня і непрофесійність "відповідальних працівників" мене дістали.
І винні будуть покарані, це я вам обіцяю.
---------------------

8 коментарів:

Олег Гринчук сказав...

Підключив артилерію "важкого" (не плутати з "надважким") калібру :).
Подивимось що буде...

alexandr.tsarenko сказав...

Отпишитесь о результате, пожалуйста, интересно как скоро решат проблему.
Сквозные бизнес-процессы в операционной деятельности такие сквозные...

Олег Гринчук сказав...

Та відпишусь, звичайно...

Колега по роботі вчора також підтвердив, що кілька місяців тому підключився до "Домашнього Інтернету" від Київстару, але через деякий час був змушений перервати угоду. З тієї ж причини: пропав доступ до Інету і ніхто з тех. саппорту КСа не вирішував проблему, а лише бубніли "в нас все гаразд. Це десь у вас трабл". То чуваг плюнув на цю фігню і перемикнувся на якусь свою локальну домашню мережу.

Олег Гринчук сказав...

Ще раз скажу - поки-що створюється враження, що така неприглядна ситуація з сервісом КиївСтарівського саппорту характерна лише для Києва. Принаймі в Рівному, Луцьку, Житомирі, Львові я не чув про подібне відношення до своїх клієнтів.

Олег Гринчук сказав...

Напишу спочатку "про своє, про женське", а потім розміщу допис колеги, бо чомись його допис система blogger стирає. Отже своє:

Вчора під вечір зателефонувала якась жіночка з КиївСтару і повідомила (!), що "У Вас з Інтернетом тепер все гаразд", мало не додавши "зуб даю" :).
Сказала, що, як я і стверджував, проблема була не в мене (не в моїй квартирі), і майстер усунув її за декілька хвилин.

Вельми вдячний своєму впливовому другу Ігорю із КиївСтару та його колезі Юрію за те, що вони допомогли мені "натиснути на відповідні важелі в КиївСтарі". Я з жахом думаю, що було би із звичайним пересічним клієнтом, в котрого нема жодних "впливових" знайомств...

Олег Гринчук сказав...

Коментар від Riko:

О. Файна тема. Доповнюю своєю байкою.

У мене був трабл з цією послугою у Кузнецовську (Рівненська обл., хто не знає). Історія тривіальна: подзвонив, прийшли з третього разу, просвердлили дірки, насвинячили, нахамили сусідам, обрізали дріт конкуруючого провайдера, прокліпсували свій дріт, на основному комп’ютері не налагодили інет бо на ньому крутиться ні разу не Уіндовс, з горем пополам показали на лептопі діяльність їхньої роботи. Дружина подякувала, хлопці пішли.
Приходжу я з роботи, мацаю новий інтернет. Отримую таке: 10 MBPS DWLD (нормальний), aле UPLOAD – 0.15-200 MBPS (!), сторінки вантажаться з третього F5, по SSH взагалі не достукатись до серверів, по FTP файли вантажить з сотої спроби, 50% пакетів втрачаються. «Приїхали», - подумав я і пішов за дротом минулого провайдера, так як робота не вовк і працювати треба. Так ці коновали з Київстару, дріт начисто відрізали і не спитали у нас дозволу.

І тут почались 40 днів боротьби з сюпортом Кузнецовського відділення:

- Тиждень займаюсь усіма видами екзотичного сексу з ОС та роутером.

- Додзвонився у КС контору (2 дні) – дали номер Гріши, він дав номер Олени Вікторівни, ОВ сказала подзвонити Тарасу бо він в цьому «шарить», Тарас сказав, що це район Андрія і він приїде завтра з сесії – подзвонити йому, Андрій трубки не бере бо нема зв’язку, дзвоню знову в КС, дали новий номер Андрія бо він змінив сім карту, Андрій трубки не бере, дзвоню в КС, дали номер як виявилось того Тараса, Тарас сказав що це Андрія район, а Андрій… Я забив гвинт на деякий час, так як мені вже стало бридко від такого похабного відношення до мене як до клієнта.

- Пройшло два тижні. Додзвонився до Андрійка, сказав йому про поганий інтернет і маленьку швидкість закачки. Андрій професійно порадив мені… поміняти вінчестер, бо він не дуже швидкий. Змінити вінчестер по швидкість інтернету не задовільняє !!! :0) НУ і ще купу «високопрофесійних» альтернатив від яких мені як провідному спеціалісту ІТ і начальнику ІТ відділу до недавніх пір стало смішно і я підтримував цю розмову по Фрейду аби потішитись… Коротко: у мене конденсатори здулись на материнській платі, або я фільм закачую паралельно другий тиждень або у мене процесор перегрівається… жуть. А ну і розтер у мене «галімий» D-Link взагалі роутери випускає «галімі» бо прошивка у них «галіма».

- Ок. Змінив прошивку – те саме, прошив LINUX на роутер (!!!) інтернет є, але трабла залишилась.

- Місяць пройшов. Змінив модем на їхній акційний ТР-link. Те саме. Стало сумно.

- Подзвонив у –рельсу-... ні на 466, хоча це одне і теж, так як додзвонився тільки на другий день, хоча я людина дуууже терпляча як дохлий кінь.

- У мене лагідно прийняли заявочну, через три дні прибіг парубок і зі-знанням справи відразу витащив з роутер дріт, обрізав конвектор, переклісував - інтернет забігав.
Я був у тихому шоці, що сам не додумався глянути на обжим кабелю і через таку дрібницю і прикру помилку наладчиків у мене стільки часу був калічений інтернет!
Цей же чуваг (попався досить нормальний і толковий чоловік) сміється, каже Ви у мене сьогодні останній на зміні і цей конвектор (дістає з кишені повний кулак коннекторів) у мене 12-тий за сьогодні – чортова дюжина !

Виявляється він вже третій тиждень ходить за однією з бригад роботу перероблює. Отак то.
---------------------------------
Другий прикрий випадок був у тому, що ми взяли роутер по акції: 200 грн. плотиш, а потім на протязі 10 місяців отримаєш знижу на інтернет 20 грн. щомісяця.

Знайшли ми нову квартиру, переїхали туди, а в КС нам заявляють – коль Ви панове переїхали на нову адресу на Вас акція не діє, прикро але до побачення. Втратили 200 грн.

А інтернет наразі мене влаштовує.

Riko сказав...

Ох і назамінював мені слів і букАв у тексті наш любий, дорогий "MS Office", читати важко.

*Поставив на закачку LibreOffice

UA Releases сказав...

Да, тут ещё можно вспомнить и те случаи, которые меня преследовали, когда я был абонентом Билайна и Билайн/Киевстар Интернет Дома.