Задумався сьогодні над питаннями:
Давно прийшов до висновку, що всі оті дипломи та професійні сертифікати, котрих за життя назбиралася ціла купа, перестали відігравати будь-яку значущу роль у власних очах. Хоча деякі й до цих пір вважаються в певних професійних колах певним підтвердженням кваліфікаційного рівня.
Одним словом, за цілий день поступово накидав ось такий список (див. нижче).
What Can I Do the Best?
1. Аналіз, організація та оптимізація бізнес-моделей (аж до розробки work/process flows, організаційної структури та рольових/посадових інструкцій, оптимальних для кожного конкретного випадку)
2. OSS/BSS/ESS (особливо в частині вибору вендорського рішення та оптимізації процесів експлуатації)
3. Специфікація та впровадження KPI
4. Аналіз ризиків
5. Revenue Assurance
6. Аудит та організація програм лояльності клієнтів (Churn Management, Retention & Loyalty)
7. Життєвий цикл продуктів, послуг та сервісів. Value-Add сервіси (VAS)
8. Service Level Management
9. Оптимальність (з точки бізнесу) побудови мереж передачі даних. В т.ч. мультимедійних.
10. Стратегії та оперативні плани розвитку бізнесу
11. Аналітика в різних сферах бізнесу (окрім фінансового напрямку):
- "а що, власне, я вмію?",
- "в яких сферах діяльності я почуваюсь немов риба в воді?",
- "чим можу бути корисним працедавцю, або власному бізнесу (майбутньому)?"
Давно прийшов до висновку, що всі оті дипломи та професійні сертифікати, котрих за життя назбиралася ціла купа, перестали відігравати будь-яку значущу роль у власних очах. Хоча деякі й до цих пір вважаються в певних професійних колах певним підтвердженням кваліфікаційного рівня.
Одним словом, за цілий день поступово накидав ось такий список (див. нижче).
What Can I Do the Best?
1. Аналіз, організація та оптимізація бізнес-моделей (аж до розробки work/process flows, організаційної структури та рольових/посадових інструкцій, оптимальних для кожного конкретного випадку)
2. OSS/BSS/ESS (особливо в частині вибору вендорського рішення та оптимізації процесів експлуатації)
3. Специфікація та впровадження KPI
4. Аналіз ризиків
5. Revenue Assurance
6. Аудит та організація програм лояльності клієнтів (Churn Management, Retention & Loyalty)
7. Життєвий цикл продуктів, послуг та сервісів. Value-Add сервіси (VAS)
8. Service Level Management
9. Оптимальність (з точки бізнесу) побудови мереж передачі даних. В т.ч. мультимедійних.
10. Стратегії та оперативні плани розвитку бізнесу
11. Аналітика в різних сферах бізнесу (окрім фінансового напрямку):
- “що станеться, якщо...”
- “які конкретні кроки слід зробити, щоби...”
12. Проектна діяльність згідно ГОСТ та ISO стандартів
13. Переорієнтація цілей та задач внутрішньої ІТ-інфраструктури на виконання задач бізнесу
14. Впровадження механізмів контролю за неперервним та реальним дотриманням основних цілей бізнесу: діяльність будь-якого підрозділу компанії має визначатись головною задачею підприємства – отриманням прибутку (не плутати з доходами!)
15. Володіння цілим рядом world best practices з різних сфер діяльності
16. Езотерика бізнесу
17. Досить широкі особисті та ділові контакти з кращими “брендовими” професіоналами різних сфер діяльності (як з України так і з закордонними)
18. Аналіз причинно-наслідкових зв'язків різноманітного характеру
19. Вміння та любов до процесів аналізу, мислення та роботи “на результат”
20. Певні знання тенденцій та мотивів людської поведінки в різних обставинах
21. Вміння знаходити спільну мову та налагоджувати добрі робочі відносини з людьми та колективами
22. "Розрулювання" різноманітних "гордієвих вузлів" організаційно-адміністративного та технологічного характеру (особливо в умовах дефіциту часу та ресурсів)
23. (Думаю, що головне) Синергетичне поєднання всього вищеперерахованого (навичок, знань, досвіду та "чуйки")
Все вищеперераховане в першу чергу стосується, звичайно, операторського (telco) та інтеграторського (system integrator) бізнесу. Це чисто так історично в мене склалося. Проте в жодному випадку не обмежується цими сферами.
Слід також зауважити, що більшість теоретичних знань та навичок перевірена на практиці особисто мною.
Ще додам, що в список не включалося широке коло imho "другорядних" якостей та навичок (як от вміння зконфігурувати якусь там залізяку, чи софт; доступними словами розповісти СЕОs про складні технічні питання, і їхній безпосередній вплив на бізнес etc. Думаю, що все це - просто похідні від вищевказаних).
І ось тепер вряди-годи міркую куди ж ото все приліпити і де застосувати :))).
Нюхом чую, що поєднання таких якостей, знань та навиків є досить оригінальним та, в перспективі, корисним (що гарно відповідає теорії про потенційну геніальність кожної людини :)). Але як отримати з цього максимальний ефект і чим його виміряти - ось питання!
В принципі, думаю, що мірилом отого ефекту є відчуття особистої гармонії. Його ні з чим не переплутаєш. Але якщо воно вже є, то що робити далі?
Мабуть, намагатись допомогти і іншим відшукати свою гармонію, нє? Десь в 2000-му році прийшов до усталеної думки (котра з тих часів не змінилася ні на йоту), що саме так.
13. Переорієнтація цілей та задач внутрішньої ІТ-інфраструктури на виконання задач бізнесу
14. Впровадження механізмів контролю за неперервним та реальним дотриманням основних цілей бізнесу: діяльність будь-якого підрозділу компанії має визначатись головною задачею підприємства – отриманням прибутку (не плутати з доходами!)
15. Володіння цілим рядом world best practices з різних сфер діяльності
16. Езотерика бізнесу
17. Досить широкі особисті та ділові контакти з кращими “брендовими” професіоналами різних сфер діяльності (як з України так і з закордонними)
18. Аналіз причинно-наслідкових зв'язків різноманітного характеру
19. Вміння та любов до процесів аналізу, мислення та роботи “на результат”
20. Певні знання тенденцій та мотивів людської поведінки в різних обставинах
21. Вміння знаходити спільну мову та налагоджувати добрі робочі відносини з людьми та колективами
22. "Розрулювання" різноманітних "гордієвих вузлів" організаційно-адміністративного та технологічного характеру (особливо в умовах дефіциту часу та ресурсів)
23. (Думаю, що головне) Синергетичне поєднання всього вищеперерахованого (навичок, знань, досвіду та "чуйки")
Все вищеперераховане в першу чергу стосується, звичайно, операторського (telco) та інтеграторського (system integrator) бізнесу. Це чисто так історично в мене склалося. Проте в жодному випадку не обмежується цими сферами.
Слід також зауважити, що більшість теоретичних знань та навичок перевірена на практиці особисто мною.
Ще додам, що в список не включалося широке коло imho "другорядних" якостей та навичок (як от вміння зконфігурувати якусь там залізяку, чи софт; доступними словами розповісти СЕОs про складні технічні питання, і їхній безпосередній вплив на бізнес etc. Думаю, що все це - просто похідні від вищевказаних).
І ось тепер вряди-годи міркую куди ж ото все приліпити і де застосувати :))).
Нюхом чую, що поєднання таких якостей, знань та навиків є досить оригінальним та, в перспективі, корисним (що гарно відповідає теорії про потенційну геніальність кожної людини :)). Але як отримати з цього максимальний ефект і чим його виміряти - ось питання!
В принципі, думаю, що мірилом отого ефекту є відчуття особистої гармонії. Його ні з чим не переплутаєш. Але якщо воно вже є, то що робити далі?
Мабуть, намагатись допомогти і іншим відшукати свою гармонію, нє? Десь в 2000-му році прийшов до усталеної думки (котра з тих часів не змінилася ні на йоту), що саме так.
2 коментарі:
Предлагаю участвовать в проекте базы знаний по менеджменту http://www.management-framework.org.ua/
2eudaemon: дякую за запрошення та за довіру. Чесно! Але:
1. Для мене тема TMF вже, м-м-м-м..., пройдений етап чи що...
2. Просто не маю часу, щоби серйозно зайнятися цим питанням. А несерйозно - навіть не хочу починати :)
Дописати коментар