неділю, 14 листопада 2010 р.

За вікном 14 листопада та +20 тепла (в тіні!). Розпустилися вербові "котики"! :)

Чуваки! Зими не буде! Все йде до літа :)
Зранку, як водиться, прокинувся - гоппа! А я у тещі в селі! :) Глянув о 7-10 ранку за вікно на градусник і побачив +11 та чудовий схід сонця. Зрозумів, що ми сьогодні з синочком підбираємо мого брата Тараса, його товариша Романа і всі вчотирьох їдемо десь на природу спінінгувати. Так і сталося. Десь біля 9-30 виїхали з Клеваня в Деражно. Вирішили їхати за село на став середньої величини, де колись водилися щуки та окуні.
Приїхали туди. Синочок Андрійко спочатку роззявив рота на різні фігурки з бетону та дерева (див. фотки внизу), а потім заходився розпалювати багаття. Ну а ми втрьох почали полоскати наші блешні. На березі я був вражений, що знову розпустилися вербові "котики". Тобто, верба подумала, що зараз березень :). Але чому тут дивуватися. В мене біля хати другий раз заплодоносила яблуня сорту "Білий Налив", і Андрійкові навіть пощастило з'їсти невеличке яблучко :). Одним словом погода/природа фантазує і "відтопирюється" по-повній!
Рибалки, котрих ми застали, розповіли нам, що зранку трохи йшов на маленькі вертушки дрібний окунь (50-100 грамів). І навіть показали свої улови. На трьох в них було штук 10-12 таких окунців.
Ну, ми трохи покидали спінінги, обійшли навіть половину периметра цього ставу (насправді чекали доки Андрійко натішиться багаттям), а потім вирішили переміститися до санаторію "Червона Калина". На наше рішення вплинуло також те, що ми зустріли двох знайомих спінінгістів з Клеваня, котрі з самого ранку встигли вже обійти майже всі Дераженські водойми. З нульовим результатом.
Приїхавши до "Червоної Калини", помилувавшись природою, покидавши десь із годину/півтори спінінги (Тарас піймав на зелений твістер одного окунця і зачепив за плавник одного карасика. Все віддали клеванському коту Семену. Семен був радий, але незадоволений кількістю харчу :)) та пообідавши салом з хлібом та часником, вирішили їхати додому. Внизу пара фоток з водойми. Всі фотки робились камерою мобільного телефону (я свою "мильницю" Соньку не брав сьогодні із собою), так що соррі за якість.