вівторок, 30 листопада 2010 р.

Антипрофесійність, або "лихий поплутав" (рівненська філія УАРНет/фірма "ДАН" - must die!)

Не інакше як сам лукавий підштовхнув мене зв'язатися з рівненською філією УАРНет, котра інколи в договорах виступає під личиною місцевої ж фірми "ДАН".
Зіграли свою негативну роль попередні знайомства з двома її високопосадовцями, котрі до цього випадку видавалися мені абсолютно адекватними людьми. Але "все тече, все змінюється...", - писав Екклезіаст. Тому вляпався я по самі помідори. І зараз маю єдине бажання - будь-якими способами вийти з цієї халепи (нехай навіть і з незначними фінансовими втратами) і добре вимити руки, бо бридко.
Коротко одним реченням: шляхом попереднього втирання в довіру, використання неуважності і довірливості бухгалтера клієнта та наступного відвертого шахрайства ці кидали привласнили 550 грн.
Всім іншим рекомендую не повторювати моїх помилок і не вступати в жодні угоди з рівненською філією компанії УАРНет та/чи фірмою "ДАН", через яку перша укладає клієнтські угоди на віртуальний хостинг (можливо, і ще на щось, але не буду говорити, бо не знаю). Інакше стопудово ризикуєте наразитися на повний ігнор зі сторони цих "проффесіоналів" і втратити власні гроші. І пишіть хоч на тех. саппорт, хоч персонально кожному ночальнєгу, бийтеся хоч головою об стовб - у відповідь не отримаєте ні звуку. Плакали і ваші грошики, і ваші сподівання на їхні послуги. І в значній мірі я сам винен, якщо чесно. Всі ці трабли абсолютно закономірні, бо треба було мені уважніше читати пропоновану ними угоду. А там 7-й розділ однозначно гласить:
7. Розгляд суперечок.
7.1.Усі суперечки, що виникають під час дії Договору чи пов’язані з ним, підлягають вирішенню в Господарському суді.
І все! Крапка! Тобто ніяких розмов, прохань пояснити те, чи інше, та обговорень технічних моментів між клієнтом та цими дятлами не буде! Їм клієнти абсолютно пох. Їм потрібне ваше бабло. А якщо не згодні - йдіть нах, тобто в суд. І не інакше.
Хоча з іншої сторони, гадаю, що 550 грн. - не надто надмірна сума для того, щоби точно знати "хто є ху". Пам'ятаю, ще коли працював за кордоном, то якось спеціально позичив одному пінгвіну порядка 40-50 USD, чудово знаючи що він їх ніколи мені не віддасть, але одночасно також прекрасно усвідомлюючи, що цей дятел мене почне уникати. А саме цього я й добивався. Потім про цей випадок мій товариш якось сказав: "Якесь незрозуміле життя пішло... Вже неможливо когось просто послати нах. Натомість, щоби той таки туди пішов йому потрібно попередньо "забашляти"!" :)
Мораль сєй басні такова: ну що ж... Як любив говорити до подібних чувачків мій взводний: "Сынок, ты никак на меня Х положил?! Ну что ж.. Хорошо. Я тоже на тебя положу. Посмотрим чей тяжелее" :).
Переконаний, що таких "спеців" ефективно карати лише гривнею. Інших методів вони не розуміють і не сприймають. Тому "Show must go on!" /(C)/ 8-)
P.S. Виявляється все вищенаписане мною - isn't f..ing surprise! Рівненському люду таке відношення УАРНету до своїх клієнтів давно і добре відоме. Це просто я раніше не мав жодних бізнесових справ з УАРНетом/ДАНом.

24 коментарі:

Олег Гринчук сказав...

Вчора, слава Всевишньому, наша бухгалтер Наталя (нехай посилає їй Бог здоров'я та вселенську гармонію) повністю закрила весь цей "бєспрєдєльний проект" з УАРНетом/фірмою "ДАН". Гроші таки повернуть на вказаний банківський раунок.
Я на радощах, що здихався цього менінгіту та цих "проффесіоналів" (прєвєд, Макс!) аж бахнув вдома 100 гр "Закарпатського" коньяку.
Потім спокійно собі подумав і проаналізував свої помилки. І вони виявилися напрочуд очевидними та якимись "тупими". Отже,
- перша з них: надто велику увагу я приділяв особистим, досить дружелюбним, стосункам з Сіренком. Забувши про те, що не мав з ним жодної практики ведення спільного бізнесу;
- наступна: детально не розпитав думку тих рівненських знайомих, хто вже користується послугами віртуального хостингу;
- не запитав в УАРНету про рекомендації від їхніх клієнтів (але таки видається, що я був першим користувачем послуги віртуального хостингу. Чому так думаю? - Бо спеціально під мене вони навіть прайс на цю послугу розробляли);
- мене мала відразу насторожити якась надмірна запопадливість Сіренка. Так справжні професіонали себе не поводять. Вони завжди випромінюють дружелюбність, повагу та гідність. А у випадку із Сіренком цього й близько не було;
- мені слід було би особисто зустрітися із головними сисадмінами всіх рівненських ISP. Мене ж чомусь як "засліпило". Бо зациклився лише на УАРНеті.
Коротше, помилок було просто дофіга. Але слава Богу, що все скінчилося. Як кажуть мудрі люди "помилка, котру можна виправити, помилкою не вважається" /(С)/
Ну що ж... намотаємо на вус отриманий досвід і надалі будемо знати.
Мені здається, що Сіренко разом із всім своїм директоратом рівненської філії УАРНету/фірми "ДАН" здорово програли в цій ситуації. Стратегічно.
Ну та й Бог із ними. "Винагороду" за свої заслуги вони стопудово колись отримають. А "нам - своє робить" /С)/

Анонім сказав...

Олег, я не думав, що хтось може так обісрати мене і фірму, де я працюю. Ти підписав такий додаток:
Виконавець зобов’язаний:
-- один раз провести інсталяцію операційної системи на вибір замовника і надати повний доступ замовнику до гостьової ОС;
-- забезпечувати цілодобове функціонування віртуальної машини і доступ до неї з мережі Інтернет.
Виконавець не зобов’язаний:
-- вирішувати проблеми в роботі гостьової ОС, якщо це не відноситься до процесу одноразової інсталяції;
-- встановлювати і налаштовувати програмне забезпечення замовника, якщо це не відноситься до одноразової інсталяції гостьової ОС;
-- допомагати замовнику вирішувати критичні проблеми в роботі гостьової ОС та ПЗ веб-сервера і сервера баз даних в процесі експлуатації віртуальної машини;
-- допомагати замовнику вирішувати щоденні питання в роботі гостьової ОС та ПЗ веб-сервера і сервера баз даних в процесі експлуатації віртуальної машини;
-- встановлювати і обслуговувати будь-які інші сервіси на базі даної віртуальної машини.

Твій інтернет-магазин поламали через дірявий шаблонний двигун РНР, на який хтось його "натягнув" і хотів втулити це замовнику. Такі ЦМС-ки хакають направо і наліво. То чого мене обсирати, якщо в тебе там розробник нулячий? Я не буду нічого бесплатно переінсталювати через чиєсь ламерство.
Всім покажу посилання на твій блог і розкажу, в чому справа насправді. І Щевичу теж. І покажу йому зразок правильного інтернет-магазина. Мій колега такі робить.

Сіренко Максим.

Олег Гринчук сказав...

Мужчина, я Вас не знаю. Не приставайте до мене. Чи, може, Ви голубий?
Нема проблем. Будемо стрілятись.

Анонім сказав...

Так в чому винна "рівненська філія УАРНет/фірма "ДАН"" ?

Олег Гринчук сказав...

З анонімами принципово не спілкуюся, проте на відміну від мужчини-Сіренка зроблю для нього оцей єдиний виняток. Хоча він мене свого часу не удосужив навіть однією буквою відповіді на десяток-півтора моїх ділових листів.

Мужчино, це кінець наших взаємовідносин. Цинічного хамства я нікому не прощаю навіть коштом життя. Можете поцікавитися при нагоді.

Отже (для затравки),

To анонім №1: (розбирайтесь самі там собі між собою хто з вас копрофаги)
УАРНет винен в тому що:
- не виконав взятих на себе технічних зобов"язань згідно додатку №2 договору №120024
- його ночальнєгі цинічно-виклично жодного разу не відповіли на мої листи-прохання-запитання відносно договору. Повністю ігноруючи пункт №2 угоди:
2. Усунення недоліків в роботі віртуальних машин.
2.1.Виконавець проводить усунення недоліків в роботі віртуальних машин на підставі усних заявок Замовника направлених Виконавцю, чи, на вимогу останнього – письмових заявок направлених Виконавцю електронною поштою за адресою tech@mail.rv.ua чи факсом на номер (0362) 684900. Усунення пошкоджень проводиться протягом двох годин в робочі дні та протягом однієї доби в неробочі (сб, нд) та святкові дні.

Далі (2Анонім №2):
багатозначно посміхатиметесь собі в сортирі, мій юний друже.
Коли станете хоча би один раз чемпіоном хоча би свого під'їзду. Хоча би по онанізму.
Що Ви хотіли сказати своїм посиланням, пінгвіне?

Сіренко Максим сказав...

Олег, в твоєму віці треба бути адекватнішим. Я просто в шоці від такого спілкування. А про "взаємовідносини" я взагалі мовчу.
Так, на деякі листи я не міг відповісти, бо не міг прийняти рішення, що робити. Не було "начальнєга". Тому і терміни початку нарахувань по угоді відсунув. Але такої "гарячої естонської реакції" з образами і всякою всячиною я не чекав. Я і сам не маю бажання далі спілкуватись. Нам такі клієнти не потрібні ні за які гроші. Наприкінці можу сказати (це моя особиста думка), що є сфери, в яких ти дійсно професіонал і маєш великий професійний досвід, але цією сферою не є розробка і впровадження веб-проектів. Тому раджу (хочеш -- задумайся, а хочеш -- ні) займатися тим, що найкраще вмієш. І ще раджу не розсипати передчасні образи наліво і направо. В твоєму віці так себе не поводять.

Олег Гринчук сказав...

2 Сіренко: "Не кажіть що мені робити, і я не буду говорити куди вам іти" /(C)/
З цинічними непрофесіоналами та брехунами не мав, не маю і мати не планую нічого спільного.
Рівненська філія УАРНету/фірма "ДАН" в особі його ночальнєгів - непрофесійна і цинічно-неввічлива кантора. Крапка. Де проголосувати?

Riko сказав...

Девелопер інтернет-магазину
Доброго вечора Олеже.
Максиме, а навіщо вплутувати і поливати брудом мене і мою компанію? Це виправдовує Вашу компанію, про що писав Олег ? -А писав він про те, що Ви не відповідаєте на його листи, мінімальні зміни робите днями, не налагодили до кінця стандартне ПО. Для любого проекту, Максиме, до Вас звертаюсь, замовником розробляється технічне завдання, щоб не було «отсябятины» зі-сторони розробника. Вам не подобається шаблон магазину? Це Ваша справа, а замовник просив зробити так як на отому сайті, з бекраундом як на цьому та менюшками як на цьому. Девелопер людина підневільна Максиме. Брати гроші з людини і творити щось під себе – це заняття художників. Навіть тов. Лєбєдєв такого собі не дозволяє. А про «дірявий шаблонний двигун РНР» (набір слів, єйБогу) – то базовий скрипт «Магето». У штаті компанії Варієн (це ж саме магенто, тільки юр.особа) працює більше 160 чол. По усьому світу. Це тільки програмери і тестери. Якщо Ваш знайомий може запропонувати кращу платформу в батлі «Магенто – Ваш скрипт», продавайте. Можна житии у Каннах з такими грошима. Але Ваш знайомий у Рівному, і не думаю, що йому сподобається , як Ви за нього пишетесь і розмішуєте ярлики на роботи інших спеціалістів та рівняєтесь на його «правильний магазин». Говоріть за себе, прошу Вас. А я скажу за себе. Я спеціаліст по інформаційній безпеці. Ні, не я так себе «круто назвав», а саме фах у мене такий – диплом інфобезу. І у дружини два червоних дипломи по цьому ж фаху. У нас за плечима роки досвіду впровадження систем захисту на критичних об'єктах. Банках. Я веду до того, що після взлому кусок логу нам вислав Олег. Дірка булла phpmail, що входила до цієї збірки freebsd, для цієї програмки навіть патчі не випускають вже, і аксплоіти усім знайомі кому потрібно знати. Наприклад мені і Олегу. А Ваша компанії не вилучила phpmail з робочого серверу – це і була помилка. Також, судячи з логів, у Вас не реалізовано попереднього фільтраційного брандмауеру. Весь трафік йде відразу на клієнтський сервер і сканування бомбить відразу клієнтський комп. Ви ж дата центр ніби, мали би попіклуватись про чистоту трафіку на сервери клієнтів, навіть VPS. Думаю ми з Вами познайомились, і Ви перестанете писати про мене та моїх людей дурниці. Ось Ви називаєте Олега нетямущим у Вашому секторі IT, а я так не думаю, тому що був свідком цих подій. Я бачив з якими дурними проблемами Олег боровся. Так, я на початку роботи порекомендував за основу взяти Magento і не секунди не жалкую. Жалкую, що не порекомендував Олегу купити ліцензію на DirectAdmin та за півгодини мати повністю налагоджений сервер, не вірячи в «правильне налагодження спеціалістів».
Проти Вас я нічого не маю, але попрошу надалі перестати обзивати людей, яких Ви абсолютно не знаєте - ламерами і шахраями («хочуть втулити замовнику») та говорити про проект про який Вам нічого невідомо. Ви нищите не собі життя такими фразами, а нам, так як Ваші слова можуть мати наслідки у наших клієнтів.

З повагою, Євгеній.

Олег Гринчук сказав...

Євгене, "не кидайте бісер...", прошу Вас. Нема там з ким говорити. Люди на рівному місці із доброзичливого прихильника, котрий абсолютно щиросердно та альтруїстично допомагав інформацією та консультаціями (чи не так, мужчино, га?!) дістали відвертого антиУАРНетівця.
Я таки, мабуть, крок за кроком, щонайдетальніше, з логами та всіма копіями переписки в хронологічному порядку опишу свої претензії і для початку ознайомлю з ними деяких людей із львівського УАРНету, котрих я шаную та щиро поважаю як професіоналів (пане Олесю - привіт!). Щоби подальші мої дії не були неочікуваним сюрпризом для всього керівництва УАРНету. А ці дії обов'язково будуть. Обов'язково! У вигляді асиметричних, але ефективних методів відновлення справедливості.
Бо цинічний висер на клієнтів, котрий собі походу дозволили ці "проффесіонали", в операторському світі категорично недопустимий!
Я жодного разу за 20 років своєї професійної діяльності, в жодній країні, де мені довелося жити та працювати, не стикався з такою непрофесійністю і не зазнавав такого приниження, як зазнав від Сіренка & Co (пане Борисе - до Вас це також п'ється. Ви, як директор "ДАНу", діставали копії моїх звернень і прекрасно були в курсі цієї бодяги, і вина Ваша - чи не найбільша).

Коли мене свого часу бортонули з першого ISP Рівненщини та Волині (заснованого за мої особисті гроші ПНТП "Волинь Теком/+") такі собі місцеві кидали Дяченко з Рачинським (типу нахуа ділити на 3-х, коли можна поділити на 2-х?), то я через 5 хвилин міг "покласти" викоханий "з нуля" власними руками UUCP-node volynua (volyn.rovno.ua) із півтора сотнями перших на всій Волині клієнтів. Натомість майже півтора місяця віддалено (з дому) підтримував життєдіяльність цього вузла аж поки дяченки/рачинські не знайшли нового адміна. Бо я вихований був старими Зв'язківцями-Професіоналами саме в "операторському дусі"! Тобто, на генетичному рівні в мене був зашитий принцип: "зв'язок для клієнтів мусить функціонувати нехай навіть цілий світ валиться до дідька!"
Але "поколінню пепсі" цього не зрозуміти. Їм клієнти глибоко в сраці. Вони хочуть багато бабла, але щоби надоїдливі клієнти їм "не заважали жити".
DIXI.

HOSTER сказав...
Автор видалив цей коментар.
HOSTER сказав...

Згідно додатку до угоди від “01” листопада 2010 р. до Договору № 120024 про надання замовнику послуги віртуалізації

Обов’язки виконавця:

Виконавець зобов’язаний:
-- один раз провести інсталяцію операційної системи на вибір замовника і надати повний доступ замовнику до гостьової ОС;
-- забезпечувати цілодобове функціонування віртуальної машини і доступ до неї з мережі Інтернет.

"Дірка булла phpmail, що входила до цієї збірки freebsd, для цієї програмки навіть патчі не випускають вже, і аксплоіти усім знайомі кому потрібно знати. Наприклад мені і Олегу. А Ваша компанії не вилучила phpmail з робочого серверу – це і була помилка."

Пользователю было предложено несколько панелей управления. В их числе ISPManager, DirectAdmin. Также по желанию пользователя был установлен софт: FreeBSD 8.1 release, Apache 2.2, PHP 5.3, MySQL 5.1. Данные пакеты были собраны с параметрами по умолчанию и в их числе финкция mail(), так как пользователь не предъявил никаких пожеланий. Хочу также уточнить, что согласно вышенаписанного установка ПО не входила в наши обязанности.



Проблема безопасности согласно договора не возложена на компанию. Поэтому нельзя вину за взлом ресурса возлагать на исполнителя. Опытный администратор просто обязан был сам проверить, с какими параметрами собрано ПО. Я уже не говорю про то, что опытный администратор не возлагал бы задачу установки ПО на исполнителя в случае, если это не описано в договоре.

Если заказчик знал, что функция mail() небезопасна -- он сам виновен в том, что произошло.

Этот пост написан для уточнения технических и юридических моментов.



(с) Дмитрий Будько.

Анонім сказав...

Олеже… Чому ж немає з ким говорити… Потрібно пояснити людині мою думку і своє бачення партнерської роботи…

А це бачення у мене дуже просте та демократичне.

Максиме, так вже повелося, що усі спеціалісти у IT по-замовчуванню друзі. З самого початку роботи. Тому, якщо у Вас не було можливості досконально налагодити сервер – Ви могли би просто попросити це у Олега. Ми би з нуля підняли VPS під свої потреби. Потрібно говорити Максиме, а не мовчати. Час – гроші. Я допомагав Олегу по VPS абсолютно безкоштовно (знаєте скільки коштує у Києві IT консалтинг?). Якщо не можете прийняти рішення – напишіть про це. Запропонуйте варіанти. У нас у всіх були (є) начальство, Вас би зрозуміли. Ну і категорично не припустимо на публічну публікацію про не задоволення клієнта погрожувати йому.

Для Дмитра...

Абсолютно адекватна відповідь. Дійсно обгрунтоване пояснення певних моментів.

Анонім сказав...

Тю, написав з OpenID, тому логін змінився. Підписуюсь під верхнім коментом як Riko, Євгеній.

Анонім сказав...

Також, Дмитре, хочу сказати, що Олег у своєму пості не писав про взлом і ніяких притензій у Блозі не виставляв з цього приводу. Максим почав цю тему, хоча її навіть не піднімали.

Олег Гринчук сказав...

Нє, чуваки головою навіть не бажають думати...
Дмитре, Ви хоча би уявляєте що оце Ви зараз пишете? :)

Ви зараз особисто власноруч підтвердили те, що рівненський УАРНет/фірма "ДАН" свідомо штампує на поток діряві як старе відро віртуальні сервери і впарює їх своїм клієнтам.
Це одне.
Друге - я про це й кажу, що відгородившись зі всіх сторін пунктами того драного договору від своїх клієнтів, УАРНет загодя посилає їх в жо.., соррі, суд. Розділ 7, котрий складається рівно з одного пункту 7.1 це напрочуд ясно говорить.
Тобто, від вас нєфіг чекати жодного слова у відповідь на будь-які питання. Що ви прекрасно й довели.
А не подобається - в суд нах! :))) Нєхіло чувачки влаштувалися...
Про професійність персонально Вашу, Дмитре, я нічого не писав і не говорив. Так що нєфіг додумувати і приписувати мені свої фантазії. А відповісти хоча би на один лист мені, Вашому старшому колезі, - можна було би. Корона з Вас точно не впала би. Але як знаєте.. Це вже питання виховання. А воно мене не дивує - які начальники, такі й підлеглі.

Олег Гринчук сказав...

Ну і останнє: працівники рівненського УАРНету Сіренко та Дмитро елегантно як комод з'їжджають з теми, що замість конкретних технічних параметрів, прописаних в Додатку №2 до угоди №120024, вони впарили віртуальний сервак з параметрами значно гіршими!
Наприклад, замітсь 2 Гб RAM впарили 1. Замість 2-х процесорів з чостотою не менше 2 Ггц впарили 1 з частотою 1.5. Замість HDD розміром 200 Гб впарили HDD розміром 22 Гб.
І на мої прохальні листи виправити цю х..ню тупо висіли на мороз, не відповівши ні слова і не виправивши ситуацію аж до самого розриву угоди.
Про що ще будемо говорити? Яку ще в біса честь мундира захищати? Де той мундир і та честь?
Рівненська філія УАРНету/фірма "ДАН" - непрофесійна і цинічно-хамська кантора. Все.

Олег Гринчук сказав...

Ні, ще не все :) Згадав! :)))
Дмитре та Максиме, може поговоримо ще як ви проводили для нас реєстрацію двох доменів (rybachok.biz та rybachok.rv.ua)? ;-)
Позорище, бл...!!! Бабки то ви не забули взяти, чи не так?

Ну але не буду вже добивати вас. Рекомендую переосмислити ситуацію і познімати корони. Бо гордитися вам нічим. Далеко з таким відношенням ваша кантора не зайде.

Unknown сказав...

Корони ніколи не носив. Просто не люблю типів, які занадто люб'язні, а як десь щось не клеїться -- зразу фіру гавна на голову. Якийсь маргіналізм і екстремізм. Купа негативу. Мені взагалі вже байдуже, хто там що думає і каже. Я просто хочу бути у спокої і не мати справи з неврівноваженими людьми.

HOSTER сказав...

Цитата:
"Дмитре, Ви хоча би уявляєте що оце Ви зараз пишете? :)

Ви зараз особисто власноруч підтвердили те, що рівненський УАРНет/фірма "ДАН" свідомо штампує на поток діряві як старе відро віртуальні сервери і впарює їх своїм клієнтам."

Где именно в моем тексте вы это
увидели ? Процитируйте пожалуйста.

Цитата:
"Друге - я про це й кажу, що відгородившись зі всіх сторін пунктами того драного договору від своїх клієнтів"

Договор - это соглашение о правах и обязанностях. Как можно работать без договора ? Я эту критику не понимаю. Если договор вам не подходил почему вы его не скорректировали ?

Цитата:
"Про професійність персонально Вашу, Дмитре, я нічого не писав і не говорив. Так що нєфіг додумувати і приписувати мені свої фантазії."

Я процитировал Евгения (Rico)и написал свои мысли про сложившуюся ситуацию с взломом ПО, а также про техническую задачу которая стояла. Возможно я выразился не корректно. Я лишь хотел описать ситуацию со своей точки зрения -- как бы я поступил. Про фантазию я не понял.

Сложилось впечатление что вы не правильно понимаете суть услуги виртуализации и хотите большего чем то что описано в договоре. Читатель может подумать: "Как же так получается, не может же человек беспричинно написать такой негодующий отзыв". Вероятно причины были. Но в вашем тексте за оскорбительными метафорами и морем эмоций я не могу увидеть конкретных претензий, по пунктам. Это видимо потому что вы преследовали единственную цель, озвучивать которую нету смысла. Всё понятно с первых слов.

HOSTER сказав...
Автор видалив цей коментар.
Riko сказав...

Шановні провайдери, адміни і візуалізатори(ВПЕншики?).Колеги, під вуаль’ю емоцій Олег можливо і не зрозуміло для Вас описав претензії, тому викладу їх по пунктам:
1) Категорично не відповідаєте на листи, ігноруєте клієнта («не знав як поступити» та «не було начальника» погодьтеся не відмовки для провайдера).
2) Неправильно налагодили домен (за це окрема «подяка» особисто від мене - усі вихідні над Apache колупався зазря…хто ж міг подумати…)
3) Встановили ПО не до кінця (вибачте за такий стислий вислів), ігнорували знову ж таки запитання по конфігу. Хоча попередньо самі задавали Олегу запитання і консультувались у нього. Не по братські получається, хлопці.
4) Встановили залізо з удвічі гіршою конфігурацією ніж замовляв клієнт. Це як на базарі не долити олії. Це вже взагалі шахрайство.
5) Домени реєстрували довго, я так розумію. А рв.юа так ы не зареєстрували, хоча обіцяли навіть бесплатно виділити.
6) Людина у своєму ОСОБИСТОМУ блозі написала про недовольство від роботи з Вашою компанією… Так це ж його діло, його блог. Він не писав на Вас скарги у комітети і не розсилав своїм друзям, не писав по форумах чи стрічках… Воно би нічого. 2 людини прочитало і забулось, але з’явився Максим… і почав погрожувати своєму клієнту, причому погрожував набрехати про те чого немає, тим самим насолити Олегу і брехнею вигородити себе. Але так получилось, що лайном полив мене і мою компанію. При поясненні мною рельної проблеми – він навіть не удосужився вибачитись. «Ума палата – ключи потяряны» (с).
Дмитре, Ви розумна і зважена людина. Чому не перестати «бодатись» і визнати хоча б частково свою не правоту ?
Висновки напрошуються самі по собі:
1) Поставити автовідповідач на супортний імейл, хоча б щоб користувач знав, що його лист дойшов. А краще систему тікетів, як у людей.
2) Зробити консолідований імейл support@... і усі клієнтські проблеми консолідувати в одну купу, а потім рогрібати по амінам.
3) Основне – це надавати клієнту повністю налагоджений для хостингу сайтів VPS. Як це роблять Ваші колеги. Ви, друзі, говорите, що Олег у цій справі не дуже досвідчений і не розуміє послуги віртуалізації… а я маю з цим справу постійно. За останніх два роки, орендували і запустили сайти на 11-ти VPS. VPS нам надавались вже готові під веб-хостинг. Ніхто там не лазив і не доналагоджував. Запустили проект, накидали завдань у Крон і «впєрьод»… Люблю «підгорілий» Hosting.ua та FreeHost (особливо фріхост). Навіть драний X-Host (кидалово і розводняк, крадуть домени) і то надав колись (2006) повністю налагоджений VPS.
А угоди у них, схожі на ваші… «Один раз інсталюємо Ос… » і т.д. А нафіг Вам цей геморой потім від клієнта ? Зробіть один раз збірку *nix саме для веб-хостинга і не партесь з клієнтами. Це основне.
Да, Максиме. Я Вам пояснив у чому взлом був і що наш магазин до цього ніякого відношення немає (тим паче - Олеже, так ми ж тоді з віртальними папками грались і магазин грохнули ?!)… Ви написали про мене і мою компанію багато гадості і досих пір не вибачились. Мужчина відповідає за свої слова, а коли йому «на пальцях», докладно пояснили, що він не правий – має хоробрість привселюдно вибачитись над людиною котру образив…
To Діма
Ви сприйняли мою тезу як особисту. Про «правельне налагодження спеціалістів», я писав в загальному сенсі. Тобто не потрібно було нікому давати налагоджувати свій сервер, а поставити ДіректАдмін з передвстановленими налагодженнями. Так у мене думка була.

Riko сказав...
Автор видалив цей коментар.
Riko сказав...

У продовження розмови…

Думаю собі- «Можливо я занадто зациклився на своїх крупних хостерах та датацентрах. Можливо у більш мілких (яких більшість) такі послуги і є як а УАРнетах різних… , що рівень послуг і обслуговування таки же низький..». Ось і запитав у Олега (УАРнет вибрав саме він..), щоб Олег мені від себе порекомендував хостера, причому Cload-хостера. Вибір впав на компанію Ekvia, м.Київ. Щоб довго не писати, перейду до суті…
Я реально підняв сервер, який мені потрібен за 2 імейла Олексію Акулову і за 40 хв. налагодження ПО. Сервак йде налагоджений. Повінстю. Модулі і компоненти ставляться за лічені хвилини. Панелі керування (не критично), сюпорт доброзичливий – все, що я запитував - вони робили. Мало того, що все зі знижкою 20%, так ще і тиждень я його юзав без оплати, а після оплати ще два тижні безкоштовних дали. Олексій і на вихідних відповідає на запитання. Навіть на тяжкі з «заковиркою», про mod_wcgi і подібні сервіси Python. Реально профі, і це стосується не тільки зання, але й поводженняз клієнтом, манері пояснювати і надихати на роботу. З такими професіоналами – клієнти залишаються назавжди і пишуть ось такі відгуки як зараз пишу я.
А ми Олеже для нещасного інтернет-магазину, два (три?) тижні вбили на сервак ?! Ще і винні залишились ))))))))))

Доповнення:
Колеги пишуть, що у львові у них жодних проблем не було з VPS та амінами УАРНет… Все їм підняли і налагодили, чуваки просто сайти залили. Навіть розширення необхідні їм встановили адміни. Це все входило у стандартну послугу , грошей хлорці не просили.
Рівненський УАРНет. Можливо все ж такий у Вас щось не так, а ?! Вас послухати, то всі навколо каналь’ї, а ви самі обділені і ображені.

Олег Гринчук сказав...

Євгене, та забудьте вже і не звертайте уваги на це хамливе ламерство. Най собі борсаються в своєму болоті і звинувачують всіх навкруги в своєму ж хамстві та цинізмі.
Ну їх нах. Забагато честі згадувати... Хоча на мою думку це прекрасно, що відносно "малою кров'ю" вдалося побачити "хто є ху". Бо ж кажу - раніше з Максимом Сіренком і Борисом Гірником я бізнесових справ не мав. Але вважав апріорі всіх нормальними людьми. І спочатку навіть щиросердно за власною інііативою намагався доброзичливо допомогти професійними порадами як їм самим краще відлагодити їхні внутрішні процеси! То в результаті мене стали вважати Дволичним Янусом :)))

Все. Проїхали. Не хочу повертатися до цієї бодяги.