суботу, 6 листопада 2010 р.

Щойно із синочком переглянули 3D-фільм "Союз звірів" в місцевому кінотеатрі "Ера"

Все було би гут. І я щиро дякую за достойну обстановку і хороший фільм. Синочку також сподобалось. Але разом з тим я не втримався, щоби не повідомити власників кінотеатру про два негативні факти. Ось мій лист до них:
----------------------------------------------
Доброго вечора, шановні пані та/чи панове.
Наша сім'я проживає в місті Рівне. І сабдж.
Майже все було непогано. Фільм цікавий. Але щоби все було ще краще, то одночасно мушу повідомити вас і про два негативні моменти:
  1. У вас на сайті написано, що мова перегляду даного фільму українська. А реально демонстрували фільм чомусь російською. І мій синочок, хоча й розуміє російську мову, проте двічі мене перепитав чому його не озвучили українською. Точно такі самі думки в залі висловлювали й інші діти та батьки. І якби я знав раніше, що мова демонстрації буде російська, я би таки почекав демонстрації українською мовою.
  2. Чому ваш сайт не надає право вибору української мови? Це створює враження якогось "прогинання" перед невідомо ким. Але головне, що для багатьох жителів України (наприклад, для моєї сім'ї, широкого кола моїх друзів та колег по роботі) це викликає певний дискомфорт. Ну як же так, ми ж живемо в Україні! Ми дійсно хочемо дивитися в себе в місті фільми українською мовою, читати сайти, газети та книги українською мовою... І не надати можливості читати ваш дійсно цікавий сайт українською мовою - це, вважаю, просто моветон. Чи ви когось боїтеся? То скажіть прилюдно кого. І вас захистять від сваволі тієї людини.
Все інше, повторюсь, добре та гарно. Персонал ввічливий, обстановка в кінотеатрі - супер. Одним словом - Європа (мені довелося довго працювати й жити за кордоном, тому я маю з чим порівнювати). Ото лише вищеописані дві ложки дьогтю і псують загальне враження.
--
Regards,
/oleh hrynchuk

Немає коментарів: