вівторок, 12 січня 2010 р.

Звільнення з роботи

Отже, звершилось! Довгий час крутилось, мучилось, скрипіло... Але нарешті таки звершилось :)
З 4-го січня ц.р. я вже не працюю в Октаві/Інкомі. Щойно забрав свою трудову книжку.
Я щиро вдячний компанії (в цілому), а також всім своїм керівникам/колегам (зокрема) за все, чому зміг навчитися. За той безцінний досвід, котрий отримав з 2002 року. Дасть Бог, ще перетнемося в житті не раз.
Старий мобільний номер за мною збережено.
E-mail адреса залишається лише oleh.hrynchuk(at)gmail.com (корпоративні адреси @incom.ua, @octava.ua вже стали неактуальні).
Щодо бачення свого майбутнього: не знаю ще нічого. Як мінімум до кінця січня, мабуть, продовжу відпочивати. Далі буде видно. Для пропозицій як завжди відкритий (інтим не пропонувати! :)).

5 коментарів:

trulyalyakin сказав...

Доброго дня, Олег!

Не уверен, что сочувствие здесь уместно, но очень жаль.

Хотя больше жаль контору (я тоже работаю в структуре, принадлежащей КАЮ с 2005 года). Жаль что, топы департаментов Инкома и Датагрупп не нашли для Вас места.

Тут двойная проблема - кризис реально ударил и продолжает (и будет продолжать) бить по бизнесу и бизнес КАЮ сам не привык к жизни на бобах. Для людей, которым доверено в И и Д принимать решения, данная ситуация, это все равно, что заправлять болид F1 бензином А-78. А они к такому не привычны - наката нет, мощи, динамики...

Короче - и понятно это все и обидно, одновременно.

Удачи Вам, сообщайте в блоге, как дальше сложиться Ваша профессиональная жизнь.

Олег Гринчук сказав...

Щиро вдячний за Вашу співучасть! В мене є легенька підозра, що топи навіть не в курсі, що я звільнився :). Та нічого. Незамінних людей нема (якщо вони не генії, а я ним точно не є. Ну, хіба такий же трохи розсіяний :))). Трохи відпочину та почищу чакри. Одним словом, "Все, що відбувається - на краще!" /(С)/

Pavel Schurenko сказав...

Привіт.

Ну, ти не перший :-/
Порівняння про болід класне.
Бажаю успіхів у пошуку роботи.
Сподіваюсь, що в тебе є заощадження і можливість хоча б півроку відпочивати / шукати гідну роботу.
До речі - я б на твоєму місці таки переклав би своє резюме у формати кадрових агенцій :)

Pavel Schurenko сказав...

Почитав попередні пости про роботу.
Ну, ситуація у тебе не дуже типова - ти самостійно рішення прийняв. Бажаю успіху і підтримки родини.

Олег Гринчук сказав...

2Паша: дякую на доброму слові, дружище! Я там в приватній пошті на всі твої питання постарався дати відповідь :).