четвер, 17 липня 2008 р.

Необхідні та достатні умови реалізації інноваційних ідей

Наштовхнувся сьогодні на досить цікавий матеріал (огляд книги Ендрю Харгадона «Управление инновациями. Опыт ведущих компаний») і не можу не привести знакову цитату звідти (виділення жирним шрифтом мої):
"Слишком часто люди убеждены, что хорошие идеи смогут сами заявить о себе. Но, как сказал Уинстон Черчилль, иметь хорошую идею - это еще не конец и даже не начало конца, это лишь конец начала. Чтобы найти и реализовать возможность инновации, нужно терпеливо и последовательно создавать новую сеть людей, идей и объектов".
Тут логічно постає питання: чим же таким особливим характеризується дійсно сильна інноваційна ідея?
Чимало перечитаного матеріалу по даній темі наштовхнули мене на деякі роздуми в цьому плані, котрі привели до розуміння двох ключових особливостей, які відрізняють сильні ідеї від інших:
  1. самореалізація ідеї. Але не в сенсі "сидіти, склавши руки" і чекати коли ідея самореалізується, а хоча б, за висловом із відомого анекдоту, "купити лотерейку" :)
  2. здатність на основі ідеї створити ситуацію, відому під назвою "переломний момент", (tipping point) і привести поширення ідеї до т.зв. "соціальної епідемії"
Не хочу детально разписувати ці пункти, бо ліниво.
По 1-му пункту порекомендував би ознайомитися з книгами Ю.Мороза "Пособие для гениев", "Жизненное кредо - вечно второй", "Мета-бизнес". По 2-му пункту - з книгою Малколма Гладуелла "Переломный момент".
Все, звичайно, imho.

Немає коментарів: