Фактично це реінкарнація на даному блозі теми, котра існувала і досить регулярно публікувалась на старому ресурсі - в межах списку розсилки [lean-operators].
Я приводитиму:
- "ліричні" приклади (на відміну від формального опису) продуктів та сервісів, котрі претендують на інноваційність і вписуються в ідеологію Telco 2.0 Ініціативи;
- іншу інформацію, котра має до цього відношення;
- короткий аналіз перших двох пунктів.
Мабуть основним критерієм (imho, звичайно), котрий відрізнятиме інформацію по даній темі від іншої, є її відповідність моделі, котра передбачає створення та/або продаж продуктів і сервісів за участю третіх сторін-партнерів (тобто, використовує двонаправлену бізнес-модель, котра була описана в моєму блозі раніше).
Наприклад, продукт створюється із компонентів (сервісів та ресурсів) двох-трьох, або й більше, компаній і розповсюджується їхніми (або знову ж таки ще іншими, партнерськими) каналами збуту. Причому цільова аудиторія таких продуктів може являти собою усталені ринки збуту або якоїсь із всіх сторін-учасниць, або взагалі сторонньої компанії, для клієнтів якої передбачався той продукт.
Дана тема заснована виключно на інформації із публічних джерел Інтернет. Свою задачу вбачаю в тому, щоби подати її під певним кутом зору.
Немає коментарів:
Дописати коментар